Útmutató az „Ebösszeíró adatlap” nyomtatvány kitöltéséhez
A nyomtatványt nyomtatott betűkkel, olvashatóan kérjük kitölteni! A nyomtatványt azokra az ebekre vonatkozóan is újra ki kell tölteni, amelyek a legutóbbi ebösszeírás során már regisztrálva lettek! Az I. pont esetében az eb tulajdonosa lehet ugyanaz, mint az ebtartó, de el is térhet a két személy. Egyezés esetén is ki kell tölteni mindkét pontot. A II. pontnál az eb fajtája a törzskönyv alapján vagy az eb külleme alapján azonosítható be, de meg nem határozható fajta hiányában „keverék” megjelölést kell beírni. A III. pontnál a transzponderes (mikrochip) jelölést végrehajtó állatorvos által kibocsátott okmányon feltüntetett mikrochip sorszámát kell beírni, ezen, illetve a pecsétlenyomaton szerepel a beültetést végző állatorvos neve és a kamarai bélyegzőjének száma is. Ugyanez vonatkozik az ivartalanításra és a kisállatútlevél kiállítására is. A IV. pont az állatorvos által, az eboltási könyvben rögzített adatok alapján tölthető ki, amellyel már minden ebtartónak rendelkeznie kell. Az V. Egyéb adatok pontban a veszettség szempontjából aggályos eb megfigyelési státuszát kell megjelölni, azaz, hogy az eb megfigyelés alatt áll-e, vagy sem, illetve az eb veszélyessé lett-e minősítve vagy nem. Ha elveszett az okmány: az okmány száma helyett „elveszett” szöveg kerüljön beírásra és nyilatkozzon, hogy melyik állatorvos (név és székhely) végezte a beavatkozást vagy adta ki az okmányt. Ha nincs okmány (nincs chip beültetve, nincs ivartalanítva az eb, nincs kisállatútlevél, nem oltatta, az eb még nem érte el a 4 hónapos kort): a sorszám vagy szám helyett „nincs” szöveg kerüljön beírásra. Amennyiben sem tulajdonában, sem tartásában nincs eb, akkor kizárólag erről szíveskedjen – az adatlapon feltüntetettek szerint - nyilatkozni. Az ebösszeírással járó személyes adatok kezelésével kapcsolatos részletes tájékoztató, elérhető a https://mindszent.hu/adatvedelem/ „Mindszenti Polgármesteri Hivatal Általános adatkezelési tájékoztatója” alatt.
Együttműködésüket köszönjük!
Mindszent Város Önkormányzata