A következőkre hívja fel a figyelmet az EDF DÉMÁSZ:

“A közelmúltban több alkalommal is kaptunk olyan tartalmú levelet, amelyben bankszámlaszám-változásra hivatkozva ügyfelünket vagy Társaságunkat próbálták megtéveszteni.

Ismeretlen személyek az EDF DÉMÁSZ nevét felhasználva olyan levelet küldtek ügyfelünknek, amelyben bankszámlaszám-váltásra hivatkozva azt kérik, hogy a jövőben, a levélben megadott, új számlaszámot használják az EDF DÉMÁSZ irányába indított átutalásaik során.

Az elmúlt napokban Társaságunk is kapott egy hivatalosnak tűnő levelet, amelyet most egy Partnerünk nevében írtak és bankszámlaszám-váltásra hivatkozva azt kérik, hogy a jövőben a levélben megadott, új számlaszámot használjuk a cég irányába történő átutalásaink során.

Ezúton szeretnénk felhívni figyelmüket a fokozott elővigyázatosságra a hasonló tartalmú értesítő levelek esetében.

Mielőtt átutalást kezdeményeznek, ellenőrizzék a bankszámlaszámot – az EDF DÉMÁSZ Zrt. bankszámlaszáma minden esetben szerepel a szerződésben, feltüntetésre kerül a kiküldött számlalevélen, illetve a cégbírósági nyilvántartásban!

Kérjük, Társaságunk irányába kizárólag erre a számlaszámra teljesítsék kifizetéseiket!

Felhívjuk figyelmüket, hogy a hamis, megtévesztő célú értesítő alapján, nem az EDF DÉMÁSZ Zrt. bankszámlájára elutalt összegekért nem tudunk felelősséget vállalni, az ilyen utalások nem minősülnek az EDF DÉMÁSZ Zrt.részére történő teljesítésnek.

A fenti esetek megszaporodása miatt Társaságunk is fokozott figyelmet fordít a bankszámla-változások biztonságos kezelésére a cégjegyzékszámmal rendelkező ügyfeleink esetében.

Bármilyen kétség vagy gyanú esetén, kérjük, jelezzék azt Társaságunk felé személyes kapcsolattartójukon keresztül, vagy az alábbi email-címen: bankszamla@edf.hu