Mindszenti Polgármesteri Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet
Mindszenti Polgármesteri Hivatal
Közgazdasági Iroda irodavezető
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
- Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony, 3 hónap próbaidő kikötésével.
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
- Csongrád-Csanád vármegye, 6630 Mindszent, Köztársaság tér 31.
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
- Pénzügyi és számviteli feladatkör, 1. melléklet 19. pont
Ellátandó feladatok:
- A közgazdasági iroda vezetése, az iroda szakmai munkájának irányítása, az irodához tartozó munkavállalók tekintetében az egyéb munkáltatói jogok gyakorlása, valamint a munkaköri leírásában szereplő feladatok ellátása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Pénzügyi és számviteli feladatok ellátása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
- A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései, valamint Mindszent Város Önkormányzata Képviselő-testületének a köztisztviselők illetményalapjáról szóló rendelete az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi, jogi, szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, informatikai felsőfokú szakképesítés, mérlegképes könyvelő szakképesítés (államháztartási),
- államigazgatási szervnél vagy önkormányzati hivatalnál, intézménynél pénzügyi, gazdálkodási területen szerzett legalább 1-3 év szakmai tapasztalat,
- Felhasználói szintű MS Office (irodai alkalmazások),
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- vezetői tapasztalat
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- végzettséget, valamint a szakképesítést és a szakmai tapasztalatot igazoló dokumentumok másolata
- a 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete alapján készített, fényképes szakmai önéletrajz
- 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (vagy legalább az annak igénylését igazoló irat másolata)
- hozzájárulás a pályázó személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez (a nyilatkozat elérési helye: https://mindszent.hu/adatvedelem)
- nyilatkozat arról, hogy a pályázati anyagot az elbírálásban részt vevők megismerhetik
A munkakör betölthetőségének időpontja:
- A munkakör legkorábban 2023. július 01. napjától tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje:
- 2023. június 26. 16:00.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Végh Ibolya jegyző nyújt, a 36-62/527-013-as telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Mindszenti Polgármesteri Hivatal címére történő megküldésével (6630 Mindszent, Köztársaság tér 31. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: MIN/5515/2023, valamint a munkakör megnevezését: közgazdasági irodavezető.
- Elektronikus úton dr. Végh Ibolya jegyző részére a jegyzo@mindszent.hu e-mail címre
- Személyesen dr. Végh Ibolya jegyző részére, Csongrád-Csanád vármegye, 6630 Mindszent, Köztársaság tér 31. 1. em. 4.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
- A formai és tartalmi szempontból megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatását követően a munkáltatói jogkör gyakorlója dönt. A munkáltatói jogkör gyakorlója fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. június 29. 16:00.